Sunday, December 1, 2013

Desember og 1. Tag !

Hello, December finally arrived and it is time to get ready for Christmas.

Here at Stamp Artic we in the DT are making a Tag for you each day until christmas.
KennyK is one of our sponsors and we got some of his digi stamps to play with and I wanted to use one on my tag.
I want to show coloring with copic as the technique for this tag. I also used some dies and punches.
I have to admitt that I love this time of year in fact it is my favorite time.
So I like doing things as christmas gifts and cards and Christmas songs is an important part of this,
so I want to share this video with you :)
 ***
Hei, ja da er Desember og advent kommet.

Her hos Stamp Artic skal vi i DT lage en Tag til dere hver dag frem til jul.
Vi har vært så heldig å bli sponset med digistempel fra KennyK, og det har jeg selvsagt valgt å bruke på Tagen min.
På denne tagen har jeg valgt å vise fargelegging med copic som teknikk. I tillegg har jeg brukt dies.

Jeg er glad i denne årstiden og storkoser meg med julekort og gaver. 
Men, advent er også en tid hvor jeg liker å høre julesanger, så derfor vil jeg  dele denne julevideoen med dere :)


***
This is the image "City Star" from KennyK

her ser dere motivet "City Star" fra KennyK

Fargene jeg har brukt er:
Colors used:
Hud/Skin: E50-51-00-30-01
Lepper/Lips: RV42-R22-85
Hår/Hair: E47-35-34-41
Øyne/eyes: BV20-34-17
Silhouette of buildings: BV23-25-29
Tre/Tree: Ug11-61-G24-YG63
Is/Ice: BG0000-70-11-B34
Horisont/Horizon: W1-5-7-110(black)-Y15-YR23
Lue/hat: B02-02-06-C00
Stjerne/Star: Y15-YR23
Atyou Spica: Gold-Lemon- Melon

***
Her kan dere se litt bedre en av disene jeg har brukt.
I tillegg kan dere også litt av den flotte metallpynten vi har fått fra 
Here is a closer view at one of the dies I used. You can also see some of the beautiful metall embellishments we got from Korthobby.no

***
Og tilslutt hele tagen
And Finally the Tag:


So now I want to wish you all a great sunday and  a month filled with Joy and Fun. Just remember to take time to enjoy and don`t let all the "just must do" take to much time.
Tomorrow is a new Tag, so remember to visit us.
 
 Da ønsker jeg dere en fin 1. søndag i advent og herlig advent. Husk at man skal kose seg med juleforberedelsene og ikke stresse :)

I morgen kommer en ny Tag, så husk å besøke oss.



No comments: