Thursday, December 3, 2009

Day 5 of Happy birthday StampARTic..with Rikke

Jeg har været så heldig, at være med i dette fantastiske designer-team siden maj måned.
Det har været en fantastisk rejse for mig, ind i kortenes verden.
Da jeg blev spurgt om jeg ville være med i teamet, var jeg lige begyndt at lave kort, ellers har jeg mest lavet layout/scrapbooking. Så jeg var meget i tvivl om jeg turde at sige ja. Men det er jeg glad for at jeg gjorde. Det er et fantastisk team at være med i. Utroligt lærerigt med alle de talentfulde, søde og hjælpsomme designere.
At der så også er nogle kreative og dygtige læsere gør det bare endnu bedre.
Tak også til sponsorene, som er med os. Det er skønt med alle de udfordinger det giver, med diverse materialer, stempler og værktøj, som de er så søde at sende.
I've been so lucky to be part of this fantastic designer team since May. It's been an amazing journey for me into this world of making cards. When I was asked if I would be with the team, I was just starting to make cards. Otherwise, I have made most layout/scrapbooking. So I was very much in doubt whether I dare to say yes. But I'm glad I did. It's a fantastic team to be involved in. Incredibly instructive to all the talented, sweet and helpful designers. Also there are some creative and talented readers, it just makes it even better. Thanks also to sponsors who are with us. It's wonderful with all the challenges it provides, with beautiful materials, stamps and tools which they are so sweet to send.

***
Jeg har idag tænkt mig at vise, hvordan man kan lave et lille fotoalbum klar. Så når julen er vel overstået og en masse billeder er blevet taget. Så er det allerede klar.
Så er det bare at finde de bedste billeder og sætte dem i album.
Today I am going to show, how you can make a small photo album ready. So when Christmas is successfully accomplished and a lot of pictures have been taken. So it's already clear.
Then it's only to find the best pictures and put them in albums.



Jeg har brugt en Silhoette til udskæring. Det også muligt, at skære ud på normal måde. Med en kniv eller saks.
I have used a Silhoette to cut out with. It is also possible to cut out the normal way, with a knife or scissors.

Her er det skåret ud i papir og karton og venter kun på at blive samlet.
Here it is cut out in paper and cardboard and is just waiting to be assembled.


Her er det samlet og jeg har valgt, at sætte mønsterpapir på både forside og bagside.
Here it is assembled and I have chosen to put the pattern paper on both front and back.


Her er de færdige sider, nu skal der laves rammer til dem.
Here is the finished pages, now you need to make frames for them.


Rammerne beklæder jeg med forskellige slags bånd.
I use different bands around the frame
Inden båndet bliver viklet omkring, har jeg sat dobbelt klæbende tape på bagsiden. Det gør det lidt nemmere at holde det samlet.
Before the band is wrapped around, I put tapee on the back. It makes it a little easier to keep it together.


Så er der kommet bånd på. Jeg har med vilje ikke gjort så meget ved hjørnerne. Der har jeg tænkt mig at sætte pynt senere.
Then the bands came around. I have deliberately not done so much through the corners. Which I intend to put the decorations later.


Da det er meningen at man skal kunne sætte billederne i albummet senere, skal der kun limes eller sættes klæbende tape på den ene langside og i bunden.
Since it is supposed to be able to put pictures in the album later, only glued or put adhesive tape on one long side and bottom.


Her er rammen sat fast.
Here is the frame fastened.

Her kan du se, hvordan det nu er muligt, at sætte et billede i, selvom rammen er sat fast.
Here you can see how it is now possible to put a picture in, although the frame is attached.

Nu er der bare tilbage, at pynte alle siderne.
Now there's just back to decorate all the pages.


Albummet er klar til at sætte de kommende julebilleder i.
The album is ready to put the opcoming Christmas pictures in.

Her kommer så alle siderne, pyntet og klar.
Here comes as all sides, dressed and ready.
Hermed vil jeg ønske jer alle en dejlig dag.
Kig endelig herind igen i morgen, hvor det er Carolas dag ;o)
Kram Rikke

With that, I wish you all a continued nice day. Look in here again tomorrow, where it is Carolas day of fun ; o)
Hugs Rikke

7 comments:

lenislenis said...

Vilket underbart album!

Marimer said...

Es absolutamente creativo y fantástico, enhorabuena, gran trabajo. Bss

Cina99 said...

WOW!!! Vilket fantastiskt album att samla julfotografierna i!!!

Jane said...

Oh how beautiful is this!?!?! I love the ribbon wrapped around the frames, so luxurious looking, I think I shall make one of these! thanks for sharing! hugs, Jane xx

Stinne said...

super lækkert det du har lavet der!!! Det må afprøves engang!

knus

Anonymous said...

behovet for at se:)

mariala said...

wow...hvor er det flot